بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

 

امروزه ریزش مو به یکی از مشکلات بسیار شایع در بین افراد تبدیل شده است. این عارضه معمولا به دلایل متفاوتی همچون وراثت، بیماری، کمبود مواد مغذی، آلودگی و... رخ می دهد. اما بارز ترین علل آن کمبود مواد معدنی و ویتامین ها می باشد. انسان قادر نیست تا تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را از طریق رژیم غذایی جذب نماید. بنابراین هنگامی که بدن دچار کمبود هر یک از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری خود شود با مشکلاتی همراه خواهد. ریزش مو نیز به همین ترتیب است. استفاده از بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو می‌تواند این مشکل را بهبود ببخشد. بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو باید سرشار از مواد مغذی مورد نیاز مو باشد. در ادامه به معرفی چند محصول عالی برای تقویت و حفظ سلامت موها خواهیم پرداخت:

1.هیرویت

هیرویت یکی از بهترین مکمل های تقویت مو به شمار می آید. این محصول تحت لیسانس کشور انگلستان در ایران تولید شده و با داشتن ترکیبات بسیار ویژه می تواند به عنوان بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو به شمار بیاید. این مکمل حاوی ویتامین ها گروه B و زینک می باشد.

ویتامین های گروه b

در پاسخ به اینکه کمبود کدام ویتامین ریزش مو را به دنبال دارد؟ بی شک می توان گفت کمبود ویتامین های گروه B در ضعیف شدن فولیکول های مو موثر بوده و به همین ترتیب می توانند باعث بروز ریزش مو شوند. این دسته از ویتامین ها در انتقال املاح معدنی و مواد مغذی مورد نیاز مو به ریشه آن تاثیر چشمگیری دارند. ویتامین های گروه ب در افزایش خون رسانی به پوست سر نیز موثر می باشند. با بهبود خون رسانی شرایط لازم برای رویش موهای جدید نیز فراهم می شود.

زینک

زینک از املاح معدنی بسیار ضروری در ترکیبات بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو به شمار می آید. این ماده معدنی به همراه ویتامین های گروه ب باعث توقیت فولیکول های مو می شوند. زینک با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از سلول های مو در برابر عواملی همچون رادیکال های آزاد محافظت می نماید. کمبود زینک می تواند عوارض خطرناکی را برای فرد به خصوص کودکان و نوجوانان به دنبال داشته باشد.

2.هیربرست

هیربرست یکی دیگر از محصولات تقویت مو می باشد. این مکمل نیز با داشتن ترکیبات منحصر به فرد خود می تواند بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو محسوب شود. هیربرست توسط کشور انگلستان تولید و عرضه می شود. این مکمل نیز علاوه بر اینکه سرشار از زینک و ویتامین های گروه B می باشد دارای ترکیبات دیگری نظیر ویتامین c، ویتامین A، ویتامین D، بیوتین و... می باشد.

بیوتین

یکییا ویتامین ب7 به عنوان یکی از اصلی ترین ویتامین های گروه ب به شمار می آید. این ویتامین در زیبایی و حفظ سلامت پوست و مو نقش مهمی دارد. بیوتین می تواند به جوانسازی پوست کمک کرده و مانع ریزش موها نیز شود. یکی از راه های تامین این ماده مفید استفاده از امپول بیوتین وبپانتن می باشد. این آمپول حاوی ویتامین ب5 نیز بوده و در رویش مجدد موها و جلوگیری از ریزش آن تاثیر مفیدی به همراه دارد.

ویتامین c

ویتامین c موجود در بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو با تولید کراتین در حفظ سلامت موها نقش دارد. کراتین یکی از پروتئین های ضروری مو می باشد. این پروتئین در جلوگیری از ریزش مو تاثیر گذار است.

Comments

  1. Good work, keep sharing your research and knowledge. Thank you again
    Covid-19 Test Kit for Sale

    ReplyDelete
  2. After reading your blog, I came to know that you know this industry very well, thank you very much for this knowledge. telecom billing services

    ReplyDelete
  3. Reading such good content make my day! Thanku so much sharing this. You always share very trending content that's actually relevant to us. You can also read more about tech like Internet of Things Companies with great potential and amazing forecasts.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

بهترین کرم ضد چروک زیر ۳۰ سال

ال آرژنین برای مردان